Oltiin eilen lypsamassa tai laittamassa lehmille lypsylaitteita. Siella oli 500 lypsylehmaa eli tyota riitti. Laitettiin n. kolme tuntia niita laitteita lehmille. Makin sain koko ajan auttaa. Alku oli aika hankalaa, kun en osannut ja sit lehmat alko potkimaan... Nolostunut Mut sit se alko onneks jo sujua. Lopputulos oli se, etta olin yltapaalta lehman p*******. Sitten ajoimme viela monkijalla pois sielta ja tietenkin satoi! Voitte vain kuvitella, minka nakoinen sitten olin! (kuvaa ei saatavilla) Tukittu Mutta hauskaa oli! Haluan menna tulevaisuudessakin lypsamaan. Ja tuore maito oli muuten hyvaa!

Koulussa menin sanomaan, etta korkein enkku on mulle liian hankalaa, kun siina luetaan vaan kirjoja ja arvostellaan niita. No lopputulos oli se, etta mut laitettiin enkku toisena kielena ryhmaan. Mut en saanu pois tota mun hankalaa enkkua! Eli nyt mulla on koulussa enkkua tuplamaara. Toi uus enkku on kivaa ja ryhmaan kuuluu vain mina ja kaks hongkongillaista poikaa.Nauru

Koulun leiri oli myos oikein mukava! Me yovyttiin pienissa huoneissa. Paivalla suoritetimme erilaisia tehtavia joessa ja "metsassa". Illalla oli talokilpailujen vuoro. Mina pidin meijan ryhman minuutin puheen suomeksi! Se puhe voitti puheosuuden! Kieli ulkona Kaikki ihmettelivat, etta mita ma puhuin ja etta ma olin kuulemma puhunu tosi nopeasti! Seuraava haaste oli ihmispyramidi. Mut maarattiin huipulle... Se oli todella hankalaa olla neljassa kerroksessa! Sitten oli viela semmoinen kilpailu, etta piti saada joku henkilo sanomaan kylla tai ei. Uhri piti valita toisesta ryhmasta. Tietenkin yks tytto valitsi mut mun huonon enkun takia... No se vasta olikin hankalaa! Mut selvisin siitakin hengissa eli en kertaakaan sanonut yes tai no! Cool